6 תשובות
אני כמוך אבל פחות קילו ואני רוצה לרדת
את במשקל תקין לגובהך ולגילך. אין צורך להוריד במשקל כלל וכלל.
תרדי 5 קילו וזה יהיה בסדר אל תקשיבי למי שאומר שזה בסדר
מי שמעלי טועה ובגדול. לפי תקן ה-bmi את במשקל מצוין! אני מניחה שהוא\היא חושב\חושבת שיש צורך להיות 10 קילו תחת גובהך - זה אחד הקונספטים השגוים ביותר בתחום התזונה. זה מיתוס, סילוף, אין אמת בדברים אלו.
הסירי דאגה מליבך.
הסירי דאגה מליבך.
בכלל לא.. זה מצויין!