6 תשובות
שואל השאלה:
יש לי חברה שעשתה ב11 וקיבלה אחרי פחות משבוע שהיא עברה אז זה מלחיץ
יש לי חברה שעשתה ב11 וקיבלה אחרי פחות משבוע שהיא עברה אז זה מלחיץ
אנונימית
תני לי לנחש היא קיבלה אמנון
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי ב22 ולא קיבלתי
עשיתי ב22 ולא קיבלתי
אנונימית
לא קיבלתי עשית ב18?
תכלס הכל תלוי באיך הלך לך
הלך לך טוב או לא?
הלך לך טוב או לא?
אנונימית
שואל השאלה:
חח כן אמנון אחמ
חח כן אמנון אחמ
אנונימית
באותו הנושא: