5 תשובות
אפילו לא קצת
לא כי לממשלה לא אכפת או שאין אינטרס כרגע לזה, לפחות ככה זה נראה
אנונימי
^מה אתה חושב שעשו ב80 שנה האחרונות?
עושים עסקאות שבויים כל הזמן
אנונימי
אני חושב שאחרי הבחירות בארצות הברית אם טראמפ יבחר הוא ישפיע על עסקת חטופים
^^^ביהדות יש מצווה כזאת שנקראת "פדיון שבויים".
לשאלה- אם לממשלה בכלל אכפת מהם אז יש סיכוי שאחרי חיסול סינוואר יתחילו לפעול יותר בשביל עסקה.