5 תשובות
אפילו לא קצת
לא כי לממשלה לא אכפת או שאין אינטרס כרגע לזה, לפחות ככה זה נראה
אנונימי
^מה אתה חושב שעשו ב80 שנה האחרונות?
עושים עסקאות שבויים כל הזמן
עושים עסקאות שבויים כל הזמן
אנונימי
אני חושב שאחרי הבחירות בארצות הברית אם טראמפ יבחר הוא ישפיע על עסקת חטופים
^^^ביהדות יש מצווה כזאת שנקראת "פדיון שבויים".
לשאלה- אם לממשלה בכלל אכפת מהם אז יש סיכוי שאחרי חיסול סינוואר יתחילו לפעול יותר בשביל עסקה.
לשאלה- אם לממשלה בכלל אכפת מהם אז יש סיכוי שאחרי חיסול סינוואר יתחילו לפעול יותר בשביל עסקה.
באותו הנושא: