5 תשובות
זה ממש אנשים בודדים
זה כמה אלפים בודדים..
אני גר באזור
ונמצא שם מדי פעם
מה שכנראה אתם לא..
אני גר באזור
ונמצא שם מדי פעם
מה שכנראה אתם לא..
אני גר ברמת הגולן..
אבל מכיר פה מישהי אחת שגרה בקריית שמונה ולא התפנתה
עריכה: כל האנשים שאומרים שכולם התפנו משם טועים, יש בערך 3000-4000 אנשים שלא הסכימו להתפנות ונשארו שם למרות הכל
אבל מכיר פה מישהי אחת שגרה בקריית שמונה ולא התפנתה
עריכה: כל האנשים שאומרים שכולם התפנו משם טועים, יש בערך 3000-4000 אנשים שלא הסכימו להתפנות ונשארו שם למרות הכל
אנשים התפנו משם ביום הראשון של המלחמה
אף אחד לא גר בצפון זה שטח של הצבא
באותו הנושא: