9 תשובות
לא ממש
יש לך מקום שדואגים לך בו
הצבא כבר נותן לך את הסיוע הכלכלי שמגיע לך
לא חושב שיש עוד אפשרויות אבל כדאי שבכל זאת תבדקי עם המשקית תש שלך
שואל השאלה:
לא רוצה שיחשבו שאני מחרטטת או משהו או שזה יהיה פרוצדורה
אנונימית
שואל השאלה:
אבדוק
אנונימית
תמיד תהיה פרוצדורה ככה או ככה
לא חושבת. אם דיברת עם משקית תש והבאת לה את כל המסמכים שצריך וזה מה שהצבא קבע אז כנראה שזה מה שיש
תנסי אולי לבקש אישור עבודה שתוכלי לעבוד כשאת לא בבסיס
אם את באמת צריכה את הכסף, יתנו לך.
אולי תפני למשקית תש?
בתור חיילת בודדה את מקבלת 150 שח לחוגר בכל חודש ותוספת במשכורת
את יכולה להגיש סיוע כלכלי ולקבל עוד מענקים/ כסף לחוגר (סכום ומספר חודשים משתנה)
שואל השאלה:
כן זה מה שאני גם מקבלת
אנונימית