14 תשובות
קם ב 5 ועשרים
ואוכל ב 7 ועשרים
אני לא אוכלת ארוחת בוקר, אז הארוחה הראשונה שלי בדרך כלל באיזור 13:00
2 בצהריים
זה משתנה כל יום נגיד היום לא אכלתי עדיין ארוחת בוקר אבל בדרך כלל שתיים עשרה בטח או עשר תלוי
אנונימית
בשעה שכל פלג הגוף העליון שלי בפמף
תלוי מתי אני קמה לרוב בצהריים
פעמיים בשבוע אוכל ארוחת בוקר של ביצה קשה + מלפפון בסביבות 8
בשאר הימים לרוב לא אוכל ארוחת בוקר
כרגע אני בלימודים אז סביבות 10 (קמה ב6)
שאני קמה לביה"ס בשבע אז אני הולכת בעשר
מתי שאפשר להיכנס לחדר אוכל בבסיס
שעה-שעתיים-שלוש אחרי שאני קמה, ממש תלוי כמה אני רעבה
אנונימית
בשש בבוקר משהו קטן ואז ב9 ארוחת בוקר גדולה
10 כי בית ספר
אם אני בחופש ולא בבית ספר אז 10-11 כזה
אם אני בבית ספר אז 10 כזה