5 תשובות
שזה בזבוז כסף מוחלט והשחטה של הגוף
יש לי 3 קעקועים אגב
יש לי 3 קעקועים אגב
שהם בעצם תומכי טרור ודעאש
שלעשות קעקועים נאצים בזמן מלחמת העולם השנייה לא נגמר כזה טוב לאנשים
אנונימי
שזו בחירה שלהם. שיעשו מה שהם רוצים על הגוף שלהם.
אין לי בעיה עם אנשים עם דעות שונות או שלא בעד ישראל.
הבעיה היא שלרובם הגדול אין מושג על מה הם מדברים ולא יודעים על איזה נהר וים הם צועקים
הבעיה היא שלרובם הגדול אין מושג על מה הם מדברים ולא יודעים על איזה נהר וים הם צועקים
באותו הנושא: