4 תשובות
יגאל אלון
אני שנה הבאה בעמית ותנאי הקבל לשם נוראה גבוהים אני חושב שזה מאיד אל בית ספר אם רמה
אני לומדת בגן נחום.. אחלה בית ספר למרות שאני אישית לא סובלת את השכבה שלי..
אבל מבחינת רמה לימודית הרמה גבוהה יחסית לבתי ספר אחרים
אבל מבחינת רמה לימודית הרמה גבוהה יחסית לבתי ספר אחרים
גמנסיית גן נחום אחותי לומדת שם בית ספר מעולה עם המון הישגים:)
באותו הנושא: