8 תשובות
עיר נחמדה וזה אבל נמאס ממנה מהר
הכינוי שלך זה בדיוק מה שאני חושבת על תל אביב.
נוראית. אין צורך להסביר
אחלה עיר שבעולם
מנותקת וזה מה שאני אוהב בה
מנותקת וזה מה שאני אוהב בה
וואלה אחלה עיר
אם את הולכת על הטיילת יותר סבבה
אם את הולכת על הטיילת יותר סבבה
גם אם לא יוקר המחיה, לא הייתי רוצה לגור שם.
התחבורה ציבורית שם נוראית, הכבישים קטנים וצרים מה שגורם לפקקים.
התחבורה ציבורית שם נוראית, הכבישים קטנים וצרים מה שגורם לפקקים.
לא
לא
לא
לא
לא
ת"א היא לא מדינת ישראל!!! ,
עיר מגניבה טילים ו-כיפית לאללה לבלות בה
אך לא הייתי גר בה
עיר מגניבה טילים ו-כיפית לאללה לבלות בה
אך לא הייתי גר בה
באותו הנושא: