10 תשובות
שואל השאלה:
אז זה לא הגיוני אם זה לא הסתדר עם חוקי הטבע לא ? ותודה על התיקון חשבתי שכותבים ככה אבל אני עם חבר והוא אמר לי שכותבים פאחה
אז זה לא הגיוני אם זה לא הסתדר עם חוקי הטבע לא ? ותודה על התיקון חשבתי שכותבים ככה אבל אני עם חבר והוא אמר לי שכותבים פאחה
אנונימי
מה הכוונה 'הגיוני'?
זה לא יכול לקרות בלי שמי שכל הכח בעולם שייך אליו יחליט לעשות את זה.
בן אדם רגיל לא יכול לעשות את זה.
זה לא יכול לקרות בלי שמי שכל הכח בעולם שייך אליו יחליט לעשות את זה.
בן אדם רגיל לא יכול לעשות את זה.
פך השמן*
זה נס
נס לא מסתדר בדרך כלל מסתדר עם חוקי הטבע
זה נס
נס לא מסתדר בדרך כלל מסתדר עם חוקי הטבע
^זה ממש לא כתוב בתנך.
זה עבר במסורת.
זה עבר במסורת.
בעזרת קסם
כמו שאמרתי.
בן אדם לא יכול לעשות את זה.
אבל מי ששולט בכוחות ששולטים בעולם- יכול לעשות את זה.
אבל זה לא קשור, את אמרת שהתנך לא הגיוני, ואני אמרתי שנס פך השמן לא כתוב בתנך, אלא עבר במסורת.
בן אדם לא יכול לעשות את זה.
אבל מי ששולט בכוחות ששולטים בעולם- יכול לעשות את זה.
אבל זה לא קשור, את אמרת שהתנך לא הגיוני, ואני אמרתי שנס פך השמן לא כתוב בתנך, אלא עבר במסורת.
נס
זה הפואנטה, שזה לא הגיוני.
אם זה היה הגיוני לא היה חנוכה.
זה הפואנטה, שזה לא הגיוני.
אם זה היה הגיוני לא היה חנוכה.
זה לא.. כיאלו זה לא הגיוני אבל אתה יודע תנ"ך אין שם שום דבר הגיוני.
^למה וחציאת ים סוף לשניים באמצע החיים זה כן הגיוני?
באותו הנושא: