13 תשובות
תערערי
אנונימית
לערער לפני הגעת הציונים, מומלץ מאוד
לאחר קבלת הציונים יכולים לעשות בעיות
שיהיה בהצלחה!
לאחר קבלת הציונים יכולים לעשות בעיות
שיהיה בהצלחה!
שואל השאלה:
לערער עכשיו או לחכות לציונים?
לערער עכשיו או לחכות לציונים?
אנונימית
עכשיו, לא לחכות אם את בטוחה שהלך לך ממש לא טוב
שואל השאלה:
אבל אם קיבלתי פתאום טוב הציונים ואני סתם מערערת?
אבל אם קיבלתי פתאום טוב הציונים ואני סתם מערערת?
אנונימית
אז רק אם את בטוחה לגמרי, אבל שתדעי שיותר קשה לערער לאחר קבלת הציונים לא בטוח יקבלו סיכויים נמוכים
הייתי ממליץ לך שאם את לא בטוחה במאה אחוז ויש סיכויים לציונים טובים אז אל תערערי, אבל אם את ממש בטוחה שזה גרוע אז תערערי עכשיו.
שואל השאלה:
ואם אני מערערת אז הם לא יגידו לי את הציונים הקודמים?
ואם אני מערערת אז הם לא יגידו לי את הציונים הקודמים?
אנונימית
ככל הנראה שלא יגידו, וגם אם יגידו הם כבר לא יהיו תקפים. כפי שאמרתי אם את לא בטוחה בזה אז אל תערערי, עדיף לקחת את הסיכון שלא בטוח שהערעור שלך לאחר קבלת הציונים יתקבל מאשר עכשיו אולי לדפוק לך את זה במידה ויש סיכוי אפילו קטן לציונים סבבה.
שואל השאלה:
דיי מה לעשות אני לא יודעת אני ניראה יחכה לאחר כך לאחרי הציונים
דיי מה לעשות אני לא יודעת אני ניראה יחכה לאחר כך לאחרי הציונים
אנונימית
כןכן עדיף גם לפי דעתי
מאחל לך הרבה בהצלחה וציונים טובים אמןן!!
מאחל לך הרבה בהצלחה וציונים טובים אמןן!!
למה שתערערי לפני שקיבלת את הציונים? אני גם לא בטוחה שזה אפשרי בכלל..
רק אומרת, אני הרגשתי שהלך לי נורא בחלק מהמקומות ביום המאה אבל בפועל קיבלתי ציונים מאוד גבוהים אז תחכי כמה ימים לציונים ובמידה ואת לא מרוצה תערערי.
רק אומרת, אני הרגשתי שהלך לי נורא בחלק מהמקומות ביום המאה אבל בפועל קיבלתי ציונים מאוד גבוהים אז תחכי כמה ימים לציונים ובמידה ואת לא מרוצה תערערי.
שואל השאלה:
כיאלו השתתפתי וזה אבל פחות מהבנות שהיו איתי הם בקושי נתנו לי לדבר
כיאלו השתתפתי וזה אבל פחות מהבנות שהיו איתי הם בקושי נתנו לי לדבר
אנונימית
באותו הנושא: