9 תשובות
ללכת לישון
שואל השאלה:
^פחות
אנונימית
לא לראות סרט בכלל
אני מצידי הייתי הולכת לישון
אנשים הזויים תנו לה להחליט לבד. תכלס אם את אוהבת את אוליביה אז זה הופעה מטורפת ומלאה אנרגיוצ אז זה כיף לראות (עברתי על זה בחלקים)
שואל השאלה:
^דאמ אתה בן 112 בגיל של אנג
אנונימית
אני פשוט עברתי תהליך שונה טיפה והגיל שלי האמיתי שונה מאיפה שבאמת הנפש שלי נמצאת מבחינת חוויות וכו' שזה יותר 17 כזה (אימוג'י גולגולת)
שואל השאלה:
מבינה אותך הנפש שלי מבחינת חוויות היא כזה 12 (אימוגי בוכה)
אנונימית