7 תשובות
משפט די נכון
אבל יש המון אנשים
שיש להם את הספר שלי
ועדיין אין להם את הזכות להגיד לי שיש להם בעיה איתי כי הם לא מכירים אותי
אז שיתפוצצו כמו האירנים אמן
שטויות במיץ.
" אמוגי של אצבע למלה "
שואל השאלה:
מסכימה.
אנונימית
חרא משפט
ל90 אחוז מהאנשים שיש להם בעיה איתי אין תמספר שלי. ויש להם את הזכות המלאה שיהיה להם בעיה איתי
לא נכון אם יש להם בעיה איתי תבואו ותגידו לי בפנים בלי הודעה אם אתם חושבים שהמספר שלי מקנה לך זכות להתלונן אלי אז תחשוב שוב