7 תשובות
שואל השאלה:
אם אני אכתוב תודה הוא יתחיל שיחה ומה לעשות לסנן?
אנונימית
אל תעני
אם תכתבי תודה זה סתם יפתח שיחה
תגחדי שאת לא מעןניינת להכיר
מקסימום יענה את יכולה להגיד שיש לך חבר או שאת לא מעוניינת לדבר עם משהו אבל עדיף לא לסנן
תכתבי לו תודה, ואל תתעסקי בזה
אל תעני, אם את לא רואה משהו יוצא מזה זה בטח סתם יפגע במשהו
כתבי לו תודה וזהו