6 תשובות
כן יש את אתר זוזו שאתה מתקף שם אוטובוסים וכו ללא תשלום
אתה משלם פשוט עם החוגר- כרטיס שמאפשר לנסוע כמה שרוצים בחינם
אתה עדיין צריך להעביר אותו כשאתה עולה כדי שהחברת אוטובוסים תקבל תשלום עליך
אף אחד לא משתמש בחוגר יותר
זה רק למקרי חירום
משתמשים בזוזו
רק שאתה על מדים
לא נכון מותר גם לא על מדים