5 תשובות
למה קיבלת זימון ? לכנס חבצלות ?
מתי עשית את המיון הראשוני ?
הכל טוב זה אומר שאת במערכת שלהם
כנראה תקבלי בהמשך
כנראה תקבלי בהמשך
שואל השאלה:
^^^ עשיתי את המיון בתחילת ספטמבר וקיבלתי את השאלון שבועיים אחרי
^^^ עשיתי את המיון בתחילת ספטמבר וקיבלתי את השאלון שבועיים אחרי
אנונימית
עשיתי לפני שלושה חודשים וקיבלתי את השאלון לפני שלושה שבועות בערך וקיבלתי זימון עכשיו
אנונימית
באותו הנושא: