7 תשובות
מה בושה בזה? זה רק תלוי איך הוא נראה, ואיך או עם מה הן לובשות את זה..
זה לא בושה, וזה גם יותר מחמיא:)
בדרך כלל לטייץ או בגדים צמודים וחלק אוהבו. להרגיש נשיות יותר
שואל השאלה:
חחח אף אחד לא אמר שאני בת 13... אני בת 17, סתם הסתקרנתי
אנונימית
כדי שהישבן נראה יותר יפה ולא יראו את הקו של התחתון..
אנונימית
כי עם חלק מהבגדים זה נראה טוב יותר
כאילו יותר מחמיא
זה לא בושה אבל לדעתי זה קצת זנותי שילדה בגיל 12-13 שמות חוטיני ב"ה אם תהיה לי בת אני בחיים לא יתן לה בגיל הזה לשים חוטיני, אני יתן לך רק בגיל 17-18
אנונימי