8 תשובות
שואל השאלה:
כי אבא שלי מראה לי חשבוניות כל פעם שמגיע וממש כתוב שם 2,500 שקל
וזה נשמע לי באמת יותר מדי לחשמל אז אמרתי שנשאל כאן ונראה אם זה הגיוני
כי אבא שלי מראה לי חשבוניות כל פעם שמגיע וממש כתוב שם 2,500 שקל
וזה נשמע לי באמת יותר מדי לחשמל אז אמרתי שנשאל כאן ונראה אם זה הגיוני
אנונימי
יש לך בית גדול?
שואל השאלה:
ברוך ה' יחסית גדול
3 קומות בית לא כולל גג
ברוך ה' יחסית גדול
3 קומות בית לא כולל גג
אנונימי
לא זה לא הגיוני או שיש לך בית ממש מממש ממש ממש גדול אבל בכללי לא זה ממש לא הגיוני
כן, תלוי בכמה מכשירים חשמליים אתם משתמשים, באלו ובאיזה תדירות
כן בטח הגיוני 3 קומות וחשבון דו חודשי
יכול להיות כן אתם גרים יחסית הרבה כי דוד לכל אחד מזגן בחדרים טלוויזיות וכל זה זה יוצא הרבה חשמל
תלוי במה, אנחנו למשל 1500 אבל בגלל המעבדה שלי, אז 3000 לפעמים, תלוי מה אני עושה שם בפנים. אבל בדרך כלל זה חשבון גבוהה מאוד. מה שלוקח כמו כזו זה דוד מים, תנורים, רדיאטורים והתקני חימום. וכמובן אם יש מזגנים והרבה או משאבת חום לבריכה זה זללן
באותו הנושא: