20 תשובות
למה צריך להתנקם פשוט תגידי לו שנפגעת
פשוט להגיד שנפגעת
אם תתנקמי זה יחזור אלייך
בני כמה אתם
שואל השאלה:
שום דבר
הוא צריך ללמוד לקח
אנונימית
את ילדה הא?
תתקשרי איתו ותגידי לו ממה נפגעת ותפתרו את זה כמו שני אנשים בוגרים.
אם הוא חבר שלך והוא באמת חבר טוב בדרך כלל את לא אמורה לרצות לנקום בו
להחביא לו חולדה מתחת לכרית
^^^^הלקח שהוא ילמד זה שאת ילדותית ושאי אפשר לתקשר איתך כמו שצריך
אומרת לך לא שווה את זה, עזבי או תגידי לו שנפגעת, זה יותר יעיל למצוא דרך להתנקם
בהצלחה להרוס לעצמך את מערכת היחסים.
בגישה כזאת אף גבר לא יסבול אותך בזוגיות.
שואל השאלה:
אל תדאגי מאוד כיף לנו ביחד והוא אוהב אותי כמו שאני
אין צורך לקנא:)
אנונימית
אחות אין לי במה לקנא, ברוך ה אני בזוגיות בריאה כבר 3 שנים.
פשוט חבל לי שתהרסי את שלך.
וזה שהוא אוהב אותך? לא אומר שהוא יסבול את כל הבולשיט שלך, אהבה זה לא הכל.
אף אחד לא מקנא. מערכת היחסים שלכם לא נשמעת בריאה. אני לא יודעת אם הבעיה היא את הוא או שניכם אבל זו לא הדרך לפתור מחלוקות במערכת יחסים.
^^^איך אני מקנאה במערכת יחסים חסרת תקשורת בריאה, את לא מבינה אפילו
שואל השאלה:
כל עוד אתם לא מכירים אותי במציאות ורואים את הזוגיות שלי מהצד אין לכם זכות לשפוט אם היא בריאה או לא!
מותר קצת תחרות ועקיצות טובות בזוגיות לא צריך לקחת קשה
ב"ה אנחנו כבר 4 שנים ביחד
הדבר האחרון שאפשר להגיד עלינו זה שאין לנו זוגיות בריאה:)
אנונימית
אם אתם 4 שנים ביחד, למה ש-"תנקמי" בו ולא פשוט דברי איתו על מה שמפריע לך? זה כזה פשוט.
אני לא מבינה למה לשחק משחקים.
^כן בדיוק
זה לא שווה את זה, הוא פשוט ינקום חזרה כנראה ומערכות יחסים נפגעות מהמשחקים האלה, זה לא שווה את זה בטח ובטח מערכת יחסים של 4 שנים
איזה התפוצצות מה כבר קרה
שואל השאלה:
מכירה את זה שהוא כבר נהיה החבר הכי טוב שלך? אם לא אז חבל;)
לא צריך ישר לשפוט
רק ביקשתי קצת עזרה בלמצוא מתיחה טובה כדי להקליל קצת את העיניינים
אנונימית
לנקום ומתיחה זה משהו אחר.
ממה הוא מפחד? אני נניח מפחדת מחלזונות וכל פעם בחורף הוא אוהב להרים מהרחוב ולזרוק אותם עליי.
שואל השאלה:
תודה ממש עזרת לי!
אנונימית
בכיף נסיכה, פעם הבאה תהיי קצת יותר ספציפית בניסוח.