8 תשובות
כי דפר הוא דבר יחסי
80 זה הרבה!! תהיי גאה בעצמך❤
אנונימית
80 זה לא כזה הרבה, אני בכיתת מחוננים וקיבלתי 90 ולמען הפרוטוקול חברה שלי קבלה 80 והיא בכתה. הכל עניין יחסי
אנונימית
שואל השאלה:
^^^מה זה אומר?
^^^מה זה אומר?
אנונימית
שואל השאלה:
^^ולא רציתי 90, כיוונתי ל80 מלכתחילה אבל הרגשתי שהלך לי מזעזע אז לא הבנתי איך
^^ולא רציתי 90, כיוונתי ל80 מלכתחילה אבל הרגשתי שהלך לי מזעזע אז לא הבנתי איך
אנונימית
דפר הוא דבר יחסי - חברה שלי מחוננת והיא קבלה נמוך והיא קבלה דפר 90 - דפר 90 זה 5 אחוז עליונים, 80 זה 10 אחוז עליונים.
דפר תלוי באנשים האחרים שעשו את הבחינה באותו יום, לא בניקוד שלך עצמו.
אל תיצמדי לקטע של האחוזים
דפר תלוי באנשים האחרים שעשו את הבחינה באותו יום, לא בניקוד שלך עצמו.
אל תיצמדי לקטע של האחוזים
שואל השאלה:
אהה אוקיי
אז זה כאילו נמדד על בסיס שאר האנשים שנבחנו באותו יום?
אהה אוקיי
אז זה כאילו נמדד על בסיס שאר האנשים שנבחנו באותו יום?
אנונימית
אני חושבת שכן
באותו הנושא: