8 תשובות
תדברי איתו לראות מה קורה
הוא גבר
הוא יתמודד
הוא יתמודד
שואל השאלה:
לאא אוף
לאא אוף
אנונימית
וזה לא אשמתך, זה כנראה לטובה
מסכן בטח נשבר לו הלב
אנונימית
זה עדיף עכשיו מאשר מאוחר יותר ששניכם תיפגעו ותרגישו לא טוב עשית לו טובה
שואל השאלה:
לא מה טובה
סתם נפרדנו כי זה הדבר הנכון לעשות אבל אני לא רוצה שיכאב לו הוא היה הכי טוב בשבילי
לא מה טובה
סתם נפרדנו כי זה הדבר הנכון לעשות אבל אני לא רוצה שיכאב לו הוא היה הכי טוב בשבילי
אנונימית
איך קוראים לך?
אנונימי
באותו הנושא: