4 תשובות
כפי שכבר כתבו כדאי לך ללכת למקרה ותרגישי כך שוב בעתיד ותדעי מה לעשות או שאולי זה רק באופן זמני עבר לך (: אול הרופא ייתן לך כדור לפעמים הבאות ותייהי בריאה!:)
תלכי זה יותר טוב כי אם זה יחזור כדי שתדעי מזה וזה..
על כל מקרה תלך כי אם פתאום יהיה לך התקפה יש בחילה עוד פעם? תלך לרופא הוא יעזור לך תרגיש טוב רפואה שלמה ;)
עדיף ללכת כי בערב תמיד מרגישים הכי נורא... תלכי להתר ביטחון (: