3 תשובות
שואל השאלה:
כי אני לא נשוי לו בשביל שהוא יריב איתי
כי אני לא נשוי לו בשביל שהוא יריב איתי
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך אני גורם שהוא לא יריב איתי בהודעות.
אז איך אני גורם שהוא לא יריב איתי בהודעות.
אנונימית
לא לחסום
באותו הנושא: