115 תשובות
אכן
יש ויש זה לא בהכרח חייב להיות משהו לא טוב
לא
עובדה שהיום עדיין זוגיות עובדת
אנונימי
לא
ממש אבל ממש ממש לא
^^חדמש
לא נעים להגיד אבל בתור אישה אני חושבת שכן.
תלוי שבמידה מסויימת ובדברים מסויימים.
אבל המילה של הגבר צריכה להיות נוכחת.
אנונימית
לא
כן חד משמעית אני אומר את זה בתור גבר
שואל השאלה:
^^^תהיי גאה בזה גם בתור אישה, בסוף זה בא לטובתך ואת לא תרצי גבר סמרטוט שיהיה יס מן שלך.
כל אישה צריכה גבר חזק שידע להוביל ולהגיד לה לא במידת הצורך
אנונימי
^הכל באיזון. אני לא צריכה שהגבר שלי יהיה הסמרטוט שלי כמו שאני לא רוצה להיות הסמרטוט שלו. אני יכולה להגיד לו לא במידת הצורך והוא יכול בחזרה, זה לא קשור לשליטה, מערכת יחסים בריאה צריכה להיות מאוזנת
כן חד משמעית
רק ככה זוגיות מצליחה
שואל השאלה:
איזון זה חשוב, אבל גם שכל אחד ידע את התפקיד שלו. מסורתית וטבעית לאישה יותר נוח בתפקיד של המובלת, כשהיא יודעת שיש לה גבר חזק שידע לקבל עבורה החלטות, מישהו שהיא אפילו תעריץ.
כמובן שזה לא תקף לכל הנשים בעולם אלא באופן כללי למה שנשים בדרך כלל מעדיפות
אנונימי
את שואלת בתור אישה ? סורי על השאלה אבל זה בן או בת אני רוצה לדעת
כנועה זה מילה גדולה אבל צריך שיהיה גבר בבית שיש לו אמירה היום הגברים נהיו טיפה נשיים וזה כן נראה לעין. בתור אישה אני חושבת שגבר במערכת יחסים צריך להיות גבר עם מילה שאומר מה שהוא חושב. האישה כמובן לא צריכה להיות "כנועה" כי גבר אמיתי לא יגרום לתחושה כזאת אלה לתחושה של שמירה
אנונימית
^6 זו מחשבה פרימיטיבית. אני לא צריכה שגבר יקח עליי פקודה ויחליט בשבילי החלטות
שואל השאלה:
הגברים היום נהיו רכיכות בגלל שהחדירו להם מושגים של שוויון וכבוד עד לרמה שהם מוכנים לוותר על הגבריות שלהם מול האישה. בגלל זה נשים הולכות לגברים ה"רעים", הם מגיעים עם סט תכונות גבריות שאין לגברים בדור הזה, הן יודעות שהן מקבלות אמנם גבר שלא יהיה טוב אליה בהכרח, אבל היא כן מקבלת גבר גבר שלא יוותר לה תמיד ויהיה דומיננטי בקשר
אנונימי
למה שנרצה גבר שלא יהיה תמיד טוב אלינו זה רק ההזויות
וואלה חולק אליך אח שלי אתה לא צריך שאף אחד יכנע הכי חשוב להקשיב
לא.
כן חד משמעית
חד משמעית
אנונימי
איכס מה ממש ממש ממש לא אברהם
אנונימית
לא
מה זה מובלת
מה אני כלב?
לא בהכרח. יש מערכות יחסים שזה עובד ויש כאלה שלא, בעולם המערבי המודרני זה פחות מקובל.
תלוי מה אתה מגדיר ככנוע. היא כן צריכה להראות אהבה בלתי שבירה ולא יהירה (וגם הגבר), אבל לא בקטע של להכיל יחס רע או להיות תלויה בו
זה תלוי באיזו כוונה אתה מתכוון אז אני לא רוצה שזה יצא לא מובן, אני פשוט אגיד לך משהו בתור גבר שמכבד מישהי שמגיעה לחיים שלי ורוצה להישאר איתי עד סוף החיים ולבנות איתי זוגיות ומשפחה:

אני רוצה ששנינו גם הבת זוג שלי לעתיד ואני נרגיש שאנחנו נמצאים באושר שאף אחד מאיתנו לא מרגיש שהוא מנוצל בצורה כזו או אחרת בגלל המגדר, המערכת יחסים בריאה זה כששני צדדים תומכים אחד בשניה וזה לא משנה באיזו דרך ובאילו דברים,
שני צדדים צריכים להיות שם בשביל לעזור ולתמוך, זה לא רק שגבר אמור להוביל והאישה צריכה להיות הסמרטוט או גבר סמרטוט והוא מקשיב רק להוראות של אישה לא ממש לא, שני צדדים מובילים את המערכת הזאתי בדרכים דומים ושונים וזה לא משנה מי עושה יותר או מי משקיעה יותר, כל עוד שני צדדים עוזרים אחד לשניה אז זה מה שאמור להיות.

בזוגיות שני צדדים צריכים להסתכל על עצמם כבני אדם או אפילו יותר מדויק כ-soulmates שיכולים לתרום, לתמוך, לעזור ולעודד במקרה וקורה משהו לי או לבת זוג שלי, זאת גם אהבה אמיתית כשזה קורה בצורה הדדית ששני צדדים יכולים לעזור אחד לשניה בדרכים שונות ולהיות שם בשביל שני צדדים.
לא ממש לא
^יש הבדל בין "להיות בהאמא" של הבן זוג שלך לבין להיות כנועה לו..
אבל זה ממש לא שאו שהאישה כנועה או שהגבר סמרטוט. אף אחד לא אמר שאם האישה לא כנועה אז הגבר כנוע. נו באמת
בתור בחורה אני אגיד לכם שאין שום קשר ללהיות האמא של הבן זוג ולזה שמישהו סמרטוט
לדעתי זה מאוד בריא וחשוב שאישה תהיה מעט כנועה לגבר בזוגיות, זה יוצר תחושת ביטחון לשני הצדדים ובכללי עושה רק טוב
אין שום קשר למישהו שיחליט עלייך וכו וכו
זה לתת מעצמך ולוותר קצת יותר ולדעתי זה ממש בסדר ועדיף
פותר המון בעיות והמון ריבים וכל עוד לא באים לזה בגישה של אוי אני מנוצלת ואני קורבן אז רק מרוויחים מזה
אנונימי
^^^נכון בהחלט, לרוב יש יותר תפקידים אחראיים על גבר בעיקר בזוגיות וזה לא קשור ללנצל אף אחד, להפך במקרה כזה הגבר הוא עוזר לא פחות מאישה וזה גם לא קשור למי שעושה יותר,
וסטטיסטית והיסטורית הגבר הוא הדמות משמעותית במערכת זוגית לא פחות מאישה ואין בזה בושה, פשוט גבר ואישה עוזרים לבנות את המערכת הזוגית הזאת בצורה שונה ואין בזה שום בעיה, אף אחד לא אמר שגבר מנצל או שולט, שני צדדים תורמים אחד לשניה בצורה כזו או אחרת וזה לא מרגיש כנועה בכלל ואף אחד לא מגיע להשוות אחד עם השניה, פשוט תעשו ותעזרו לבן/בת זוג שלכם בדברים שאתם יכולים לתרום לא משנה כמה אתם עושים את זה יותר או פחות ממנו, זה לא מה שאמור לעניין אותכם/ן.
אני אציע להתעלם מכל דעה נגדית שנכתבה כאן ע"י אישה.
כפי שוודאי שמתם לב, זה בא ממקום רגשי לפצות על תחושת נחיתות שהפמניזם המודרני החדיר לתודעה המערבית של נשים.

בתור גבר תפקידך הוא להוביל את האישה שאיתך.
בכל מקרה, זה לא יותר מדי רלוונטי,
אל תקדישו יותר מדי תשומת לב למה שנשים אומרות, תסתכלו על המעשים שלהן.
smokescreen
מסכימה איתך
תגידו מה שתגידו, ותגידו שזה לא טוב להכנע וכביכול לתת מעצמך יותר לגבר
בסופו של דבר גבר הוא זה שמחזיק את הזוגיות ואת האישה, וזה לא עניין של תלות או משהו
פשוט הגבר נותן יותר בצורה כזו או אחרת והאישה נותנת בצורה כזו או אחרת
אנונימי
מה זה "כנועה"? אם האישה כנועה אז שגם הגבר יהיה כנוע
ואנונימית
להכנע לגבר שלך זה לא לעצור את עצמך מלהתפתח, זה לא מישהו שיעשה לך נו נו נו, זה לא שיש מישהו אחד ששולט ומישהו אחד שמוותר ומסכים להכל.

רוב הבנות פה שאומרות לא הן סביר להניח נשים ממוצעות עם דרישות גבוהות בגבר
שיקח אתכן ושיחזיר אתכן, שישלם עליכן, שיקנה לכן, שיבוא אליכן, שיזום דברים וכו וכו וכו

גברים נותנים יותר במעשים ונשים נותנות יותר בקטע של תמיכה והבעה וכל זה
ככה העולם עובד אלפי שנים אחורה
רק בזמן האחרון זה התחיל לעניין את הנקבות ובגלל זה הכל נחרב.
אנונימי
כן
שואל השאלה אנדרו טייט נחשב בשבילך כגבר חזק?
אנונימית
לאלאלאלא!
וואי אחי מי אתה?!!??!?!?!?!?!??!
לא
שואל השאלה:
ממש לא
אנדרו טייט סרסור ואנס וכולו ופוזה מזויפת שעובד על אינסלים
אנונימי
אחותי מי אמר כנועה בכל דבר
איפה אמרו שהוא יחליט עבורך ושזה ישלול ממך כבוד מינימלי
להיות כנועה קצת לגבר זה לא להיות אזוקה בשלשלאות ברזל
אנונימי
בימי קדם האשה הייתה כמו עבד רק שתסגר בבית בלי להשמיע את רצונותיה וזהו שכל היום היא תהיה בבית מאז העולם יתקדם פלאים
גם את נתת תשובות מאוד חד משמעיות
את מתארת סתם זוגיות רעילה
זה לא קרוב לטיפת כניעה בזוגיות
אנונימי
^^^^מה הכוונה שלך כשאתה אומר את זה?
מיאו פנית אליי? אם כן אני אישה
אנונימי
לאלא אלייך:)
^(12) אנונימית זה לא עניין של רק עצות, זה הכל עניין של רצון משותף בהחלטות או דברים משותפים, זה לא שעכשיו את יותר מדיי תלויה בו או הוא בך, כל עוד במערכת זוגית שלכם יש החלטה משותפת אז הכל בסדר,
נכון שגם יש תלות בתפקידים מסויימים ופה מגיעה כל הקטע הזה של "לעזור אחד לשניה בדברים שונים" וזה עניין שהוא בסדר גמור,
אני לא עכשיו בה לבת זוג שלי ובכוח אומר לה מה לעשות לא זה אפילו לא קרוב ללהיות זה, כשאנחנו במערכת יחסים אנחנו טבעית יודעים במה אנחנו צריכים לעזור ומה לכל אחד יש לעשות כתפקידו בין אם זה דומה או שונה, יש תפקידים משותפים וגם שונים וזה בסדר.
לכבד ולהקשיב זה לא הקטע של כניעה
וכשאני כנועה אני לא מרגישה ששולטים בי או בבחירות שלי
אנונימי
לומר "כנועה" זה בחירת מילים לא טובה. מה הכוונה שלך בזה?
חד משמעית כן!!
חד משמעית בזוגיות עדיף להיות שווים
ממש ממש לא זוגיות טובה עובדת ששני הצדדים יוצאים טיפה מאיזור הנוחות שלהם אחד למען השני כדי שלשני הצדדים יהיה מקום לבטא את עצמם
^^^^^^אנונימית, מסכימה איתך לגמרי.
כנועה זה פשוט להיות במצב שבו הגבר שלי דומיננטי יותר, שולט יותר, מחליט יותר ואני מקשיבה למה שהוא אומר
וזה לא בקטע של הוא לוקח לי את החופשיות ומחליט עליי וכל מה שהוא אומר קדוש
זה פשוט בקטע של לתת לו כביכול את ההגה
אנונימי
לא חושבת שזה רעיל
לי הרבה יותר נעים וכיף ובטוח להרגיש קצת כניעות לגבר שלי
אני סומכת עליו מספיק ויודעת שזה לא דברים שבאים נגדי
אנונימי
למה שתרצי שמישהו ישלוט בך^
וזה בחירה שלך אם להיות ככה זה שאת מעדיפה ללטף את ההגה לא אומר שזה בריא.
זה יותר בריא יד ויד על ההגה
לא שולט בי חחח, שולט בקטע של יותר לוקח החלטות ודברים כאלה, זה לא שהוא לוקח ממני זכויות ויכולות
זה שפשוט אני ארגיש בנוח שהוא יוביל את הדברים
זה בקטע הזוגי, אין פה שום חדירה לחיים האישיים והפרטיים שלי
אנונימי
שואל השאלה:
אתן מתבלבלות ומבלבלות. אישה כנועה אין משמעותהאישה שהיא סמרטוט של הגבר או בובה שלו.
הכניעות היא לטובתה, היא נותנת לגבר להוביל כי היא יודעת שהוא יבחר לה נכון, ולא ינצל אותה לרעה.
אישה נמצאת באנרגיה הנשית שלה כשהיא מובלת על ידי גבר שיודע מה הוא עושה, מאשר להיות במשחקי כוחות איתו ולנסות להשתוות לו.
אין שום דבר רע בהיררכיה בריאה בזוגיות.
אנונימי
אני מאמין שזוגיות שבה האישה באמת עם אנרגיה נקבית והגבר באמת עם אנרגיה זכרית מתנהלת ככה באופן טבעי, ושאין בזה שום דבר לא בסדר
אנונימי
ואחות, הוספתי דברים אחרים הדומיננטי
אנונימי
שואל השאלה מסכימה
שני הצדדים צריכים להיות באיזון של כניעות והובלה בשביל שזה יהיה קשר בריא
אני מבינה שיש נשים שהיו רוצות את זה, אבל לי זה נשמע ממש לא נעים שאני במערכת יחסים עם מישהו והוא לוקח עלינו החלטות או מחליט בשבילי על דברים של שנינו. זה מרגיש כאילו אני לגמרי מאבדת שליטה, כי אני יודעת הכי טוב מה טוב בשבילי בתור בן אדם.. לא יודעת.
אני לא חושבת שהבנתן שאם מישהי בוחרת להיות קצת כנועה מבחירה זה לא בקטע רעיל ושל מישהו ששולט בה בקטע רע

גבר בריא לא יקח את זה למקום של לעשות לך רע
זה דברים שבאים נטו לטובתך
אני חושבת שפשוט המילה כניעה קצת צורמת לחלק מהנשים
אנונימי
לא כנועה
אבל האישה הברכה שלה מצויה בעיקר בבית

בגידול הילדים, צרכי הבית ועוד.

הדור הזה רק הפוך ממה שצריך להיות באמת, פעם זוגיות אמיתית וכל הצדיקים הייתה להם אשת חיל שעוזרת בגידול הילדים ותומכת בלימוד התורה, צרכי הבית, וכל מה שצריך.

זה מה שמשלים זוגיות אמיתית ונכונה.

לגבר יעוד משלו, לאישה יעוד משלה.

רק בדור של היום כל השרוטים קמו לתחיה.

אני לא אומר כנועה, אבל כן עושה את רצון בעלה בהובלת הבית לרוב.
הוא לא בהכרח לוקח החלטות או מחליט אבל אני יכולה להבין מה את אומרת
אנונימי
אנונימי לא משנה מה תגיד אדם אחר לא יכול להדריך אותך כל החיים רצונות מצטלבים ויש דברים שהאישה לא תרגיש נוח איתם תשתעמם מהם או תרגיש שזה לא בשבילה וזה יגרום להרגשה רעה

בזוגיות בריאה מדברים על זה ודואגים שבני הזוג ירגישו שווה בשווה ומוצאים פשרה שלא לצד אף אחד

בזוגיות לא בריאה האישה או הגבר,
מי שכנוע?
לא יגיד כלום וזה יערם ויערם ויערם עד שהכל יקרוס וזה במקרה הטוב

במקרה הרע אתה תחייה עם ההרגשות האלה לכל החיים
שמע אני חושב שזה נכון אבל כנועה זה לא המילה המתאימה פשוט גבר התכלית שלו זה לתת בטחון לאישה והעמוד שדרה של הבית הוא אמור לפרנס ולכלכל והאישה התכלית שלה היא הפאן הביתי לדאוג לילדים שיהיה להם אוכל ניקיון וסדר הבית
אבל זה לא אומר שהאישה לא יכולה ללכת לעבוד ולפתח את עצמה בכל זאת היא גם בן אדם
לא כנועה אבל אני כן רוצה שהגבר יותר ישלוט
אנונימית איך החלטת שמי שחושבת ככה היא שבורה?
זה ממש טבע האדם וככה העולם עובד גם בטבע במשך אלפי שנים
אתן אלה שמשבשות את הטבעיות
אנונימי
חייבת לכבד אותו
אני פשוט מנסה להבין את זה.
אני מבינה כשצד אחד אוהב שהאחר דומיננטי, נשים וגברים ואפילו בעיקר נשים,
אבל לא ממש הובלה וקבלת החלטות בשבילנו, לא להיות כנועה.
המילה צורמת כי המשמעות שלה לא בריאה.
צריכה לא, זאת העדפה שאם כבר אמורה לבוא ממנה
כמו שאמרתי אני אגיד שוב
הוא לא שולט בחיים הפרטיים והאישיים שלי
זה יותר בפן הזוגי
למרות שבאופן אישי אני סומכת על הבן זוג שלי בעיניים עצומות ואני יודעת שגם אם אתן לו להחליט בשבילי הוא יעשה את זה הכי טוב
וכמעט כל דבר שאני עושה אני מתייעצת איתו ושואלת אותו וזה לא בקטע של הוא מחליט עליי
זה פשוט בקטע של אני סומכת עליו ועל הדעות שלו ואני נעזרת בו ונשענת עליו
זה הדבר הכי יפה שיש בזוגיות
אנונימי
תנשמת אני לא חושב שאת יודעת איך זוגיות התנהלה לפניי מאות שנים שאת אומרת שזה ככה אלפיי שנים וזה טוב


והאנונימית הזאת זה לא אונס אם היא מסכימה נשמה
אנונימית
אני לא תומכת בדברים האלה ולמה שתגידי את זה בכלל
אנונימי
לדעתך זה הדבר הכי יפה ^^
בסדר ואת צודקת אבל זה צריך להיות הדדי, שגם אני אעזור לו להחליט והוא יוכל להישען גם עליי.
בגט האמת תאמין לי שאני יודעת
אנונימי
וזו דעתי חח מה אתה רוצה שאגיד שלך
אנונימי
מי אמר שאין פה הדדיות?
אנונימי
זה שאני סומכת על הגבר שלי מספיק כדי לתת לו שליטה בדברים לא אומר שאני מסירה מעצמי כל יכולת לשלוט ולהביע את עצמי
תפסיקו לנסות לחפש דברים רעים איפה שאין
אנונימי
^^בתקופה של אבות אבותינו לנשים לא היו זכויות, היו אונסים אותן והיה אסור להן לקבל החלטות בעצמן.
הדרך הטבעית והטובה❤❤
^^^ואת לא חושבת שזה צריך להיות הדדי?
^^את אמרת שככה אבות אבותינו עשו את זה, אני הבהרתי איך בדיוק הם עשו את זה.
אין סיבה בעיניי שההישענות תהיה חד צדדית. בסופו של דבר אנחנו אמורים לסמוך ולהתייעץ עם הבני או הבנות זוג שלנו וזה לא קשור למין, זה יכול להיות קשור באופי או להיות הדדי.
אהובות אני עושה מה שטוב לי ובריא לי
למה אתן תוקפות אותי על בחירות שעושות לי טוב
זה שבעיניכן זה לא יפה ולא טוב זה שלכן
לא כפיתי עליכן כלום חח שחררו ותנו לכל אחד להתנהל בצורה שנעימה לו
אנונימי
לא מסכימה. זה כבר לא נקרא זוגיות
לא שופטת אותך אני אפילו מבינה אותך.
אבל אני לא מבינה גם הרבה דברים, כי כניעות היא לא רק דומיננטיות, והיא כניעה ושליטה. ואני לא מבינה את זה.
אבל ברור שתעשי מה שטוב לך❤
לא, כל אחד צריך להיות גמיש עם האחר
את לא חייבת להבין
מה שטוב לי לא בהכרח טוב לך
המשך ערב מקסים לכולכן
אנונימי
מניסיון כן. וזה רק מראה שמראש האשה צריכה לדעת לבחור גבר מוביל וחזק ממנה באישיותו.
לא אכפת לי מתרבויות
אני מסתכלת על התרבות שלי ועל רוב התרבויות
וזה טבע החיים
תנסי להתווכח כמה שבא לך
אנונימי
בגלל נשים כמוך שהורסות את טבע החיים חח
אני סיימתי את הדיון איתך
אנונימי
לא. רק גברים חסרי ביטחון לא יכולים להיות בזוגיות עם אישה חזקה שעומדת על שלה. מה שאתה מדבר זה שהגבר מביא תחושת ביטחון והגנה לאישה שלו, אבל ממש לא שאישה כנועה אליו.
ממש לאא. זוגיות צריכה להיות הדדית
משני הצדדים אין דבר כזה שהגבר יהיה מעל האישה.
אנונימית
אנונימית מעליי אני ממש מסכימה איתך.
לתת לגבר להיות דומיננטי יותר ממך זה בסדר וזה ממש לא כניעות.
אנונימית הסברת יפה אבל אתם ממהרים לקבוע שהגבר הוא הדומיננטי שזה יכול לעבוד גם בלי שיהיו תפקידים מסוימים ושונים. אם האישה טובה בקבלת החלטות והגבר טוב בקבלת החלטות אז שניהם יהיו בעלי השפעה בלי הבדל.
דומיננטיות יותר לצד אחר זו העדפה נורמלית גם אם הגבר רוצה אישה כזאת אבל מה שאתם מסבירים הוא לא בהכרח להיות יותר דומיננטי. אני בזוגיות כזאת ואני לא מרגיש בכלל דומיננטי יותר מהבת זוג שלי ואני בסך הכל אדם שיודע להחליט אחלה החלטות כי אני מנוסה ויש לי חכמת חיים, לבת זוג שלי פחות אז זה למה. אצלי אין ממש עניין של דומיננטיות והובלה וכל אחד מייעץ איך שהוא יודע. אני לא מוביל את הבת זוג ואם הייתי מוביל הייתי מרגיש את זה כי להוביל מישהי זה כמו להיות ההורה שלה או המורה שלה שזה באמת מורגש.
אנונימי
כן, חד משמעית
אנונימי
__skibidi ולאמהות אימותינו לא היה זכויות בחירה ונשרפו על המוקד כאשר גילו טיפה עצמאות
תודה רבה! אם אין לך זוגיות כרגע מאחל לך את הגבר המושלם עבורך. את נשמעת אינטליגנטית לגמרי.
אנונימי
כן כמו בימים הטובים
כן❤❤
רגע אנונימי אז אתה מסכים עם שואל השאלה או לא?