8 תשובות
היא בטח תשמח
זה חמוד וממש משמח
שואל השאלה:
היא גם גדולה ממני בשנתיים אז היא לא תחשוב משהו על זה שאני אשלח לה את זה?
אנונימית
לא מוזר
רק אתמול היה לי יום הולדת ובן אדם שאני מדבר איתו במקרה הטוב 3 שבועות שלח חי מגילה יותר מסבתא חחחח
שואל השאלה:
חחחחח וואוווו
אנונימית
אם אתן חברות זה סבבה לגמרי. אם לא זה תלוי בה, לי לא היה מפריע
זה לא מוזר אם נקשרת אליה וזה