54 תשובות
שואל השאלה:
^
ומי נראה לך יקבל אותם?
^
ומי נראה לך יקבל אותם?
שואל השאלה:
^
אנחנו אבל מוסריים מדי כדי לעשות את זה, ויש גם ככה את כל הלחץ של העולם.
זה משהו שלא יעשו, וגם לא מוסרי
^
אנחנו אבל מוסריים מדי כדי לעשות את זה, ויש גם ככה את כל הלחץ של העולם.
זה משהו שלא יעשו, וגם לא מוסרי
זה יהיה בלתי אפשרי להעביר אותם למקום אחר ולהתיישב במקומם
מה שכן צריך לעשות זה לאחר המלחמה להמשיך להחזיק בציר פילדלפי וציר נצרים, ולהקים ממשל עצמאי פלסטיני בראשות מוחמד דחלאן, זה יהיה ממשל בפיקוח ישראלי כלומר הם יהיו כפופים ישירות לממשלת ישראל אבל יהיה לפלסטינים רק עצמאות בענייני הפנים שלהם, בעצם ממשלת בובות
ולא יהיה להם צבא פלסטיני, זה יהיה רק צבא ישראלי שהתפקיד שלנו שם זה להיכנס לעשות פשיטות מעצרים וכאלה, בדיוק כמו שעושים ביהודה ושומרון
מה שכן צריך לעשות זה לאחר המלחמה להמשיך להחזיק בציר פילדלפי וציר נצרים, ולהקים ממשל עצמאי פלסטיני בראשות מוחמד דחלאן, זה יהיה ממשל בפיקוח ישראלי כלומר הם יהיו כפופים ישירות לממשלת ישראל אבל יהיה לפלסטינים רק עצמאות בענייני הפנים שלהם, בעצם ממשלת בובות
ולא יהיה להם צבא פלסטיני, זה יהיה רק צבא ישראלי שהתפקיד שלנו שם זה להיכנס לעשות פשיטות מעצרים וכאלה, בדיוק כמו שעושים ביהודה ושומרון
שואל השאלה:
^
^
אבל כל מה שאתה אומר זה משאבים גדולים שישפיעו מאוד על הכלכלה הישראלית למשך דורות
^
^
אבל כל מה שאתה אומר זה משאבים גדולים שישפיעו מאוד על הכלכלה הישראלית למשך דורות
^ הפיתרון שלי זה מינימום עלות
אם תהיה התיישבות זה יעלה הון תועפות להגן עליה
אבל מה שאני מציע לאבטח את ציר פילדלפי ונצרים, אתה צריך כמה גדודים שיעשו פטרולים
ומי יממן את ממשל הבובות בראשות מוחמד דחלאן? התורמים מאירופה וארצות הברית, הם מוכנים לתרום לזה, הרבה מדינות תורמות לרשות הפלסטינית המון כסף, אז שיתרמו גם לממשלת הבובות שלנו בעזה
אם תהיה התיישבות זה יעלה הון תועפות להגן עליה
אבל מה שאני מציע לאבטח את ציר פילדלפי ונצרים, אתה צריך כמה גדודים שיעשו פטרולים
ומי יממן את ממשל הבובות בראשות מוחמד דחלאן? התורמים מאירופה וארצות הברית, הם מוכנים לתרום לזה, הרבה מדינות תורמות לרשות הפלסטינית המון כסף, אז שיתרמו גם לממשלת הבובות שלנו בעזה
שואל השאלה:
^
ומה לדעתך בלבנון? אחרי שהצבא יסתגר גם בעזה וגם ביהודה ושומרון, איזה צבא ישאר להגן עלינו?
^
ומה לדעתך בלבנון? אחרי שהצבא יסתגר גם בעזה וגם ביהודה ושומרון, איזה צבא ישאר להגן עלינו?
^ הצבא צריך לגדול, תהיה הארכת הסדיר ל3 שנים והיה צריך לגייס חרדים
אני מאמין שצריך לגייס את החרדים לחיל הגנת הגבולות כדי שהחרדים יוכלו לפטרל על הגבול בלבנון, ציר פילדלפי וכדומה
וצריך להקים אזור חיץ בלבנון של 5 קילומטר מהגבול, שבו אין אזרחים, אף אחד לא נכנס 5 קילומטר צפונית לישראל, וזה יהיה בשליטה של יוניפ"ל ויהיה לנו חופש פעולה שם כדי לוודא שאף אחד לא נכנס 5 ק"מ מהגבול
אני מאמין שצריך לגייס את החרדים לחיל הגנת הגבולות כדי שהחרדים יוכלו לפטרל על הגבול בלבנון, ציר פילדלפי וכדומה
וצריך להקים אזור חיץ בלבנון של 5 קילומטר מהגבול, שבו אין אזרחים, אף אחד לא נכנס 5 קילומטר צפונית לישראל, וזה יהיה בשליטה של יוניפ"ל ויהיה לנו חופש פעולה שם כדי לוודא שאף אחד לא נכנס 5 ק"מ מהגבול
אם יכולנו לגרש את כולם העולם היה מקום טוב יותר תהיה בטוח
עזהלנד
לונה פארק ענק
או מקס סטוק ענק
או מקס סטוק ענק
לארגן להם מקום שהם יוכלו לחיות בו לא בצפיפות, עוני, ופשע כזה גדול
אנונימית
ואללה לא אכפת לי רק שהחארות האלה יעופו מהמקום המסריח הזה מהר
לגור שם אחרי השיטוח
שלטון צבאי ומדיני של ישראל בעזה
אנונימי
חוזרים לגוש קטיף !!
אנונימי
להתיישבב!!!!
לעודד הגירה מעזה ולהשליט שליטה צבאית מוחלטת (עדיף של האום) ללא התיישבות
שלטון ישראלי בעזה ולא להשאיר זכר לשטיפת המוח החמאסניקית שם
לא ריאלי לגרש אותם, וזה לא יקרה כי אין לאן, אף אחד לא מוכן לקבל אותם, מה שאני מציע פיקוח קצת יותר טוב מהרש"פ שלא מועילה בהרבה נגד טרור ביו"ש נגיד סעודיה, או ציר המדינות הסוניות המתונות, ביחד עם שליטה צבאית שלנו על השטח, הטעות הכי גדולה שלנו זה שאנחנו נותנים לדברים לגדול ולפרוח, המלחמה צריך להשמיד שם את תשתיות הטרור עד חורמה, אחר כך נצטרך לדאוג במבצעים בסבבים שזה לא מתעצם, כלומר לצאת ולחזור, זה לא אפקטיבי להקים עכשיו מוצב בעזה או מחסום שהוא יגרום לחיילים שלנו להיות ברווזים במטווח, צריך לעשות כמו ביו"ש, נכון הדבר גם על לבנון, חיזבאללה יצטרך להיות מושמד על ידי הלבנונים עצמם, לכן חלק חשוב זה לגרום כאב למדינת לבנון עצמה ולפגוע בתדמית של חיזבאללה כמגן לבנון, לאחר השמדה וחיסול של הארגון, נצטרך לצאת ובמקרה הצורך לחזור, אבל כמו שאמרתי ההשמדה הטוטאלית זה הלבנונים אחראיים עליה, נצטרך לדאוג שיהיה להם יכולת לתפקד כמדינה שלא כפופה לאירן, במקביל גם להשמיד כפרים צמודי גבול, שמטווחים את הצפון, לפחות כרגע זה נחוץ
שילכו למדינות של הערבים יש להם מספיק בשביל עוד שני מיליון מסכנים
אבל כמובן אף אחד לא ירצה אותם העיקר כל העולם פרי פלסטין פרי פלסטין
רוצה לראות מדינה אחת שתקבל את כל האזרחים האומללים האלו
אבל כמובן אף אחד לא ירצה אותם העיקר כל העולם פרי פלסטין פרי פלסטין
רוצה לראות מדינה אחת שתקבל את כל האזרחים האומללים האלו
שלטון צבאי, לא ברמה של ניתוק מוחלט מישראל אבל לנסות לפחות לאחד ולשקם את האוכלוסיה מהרעל של האידאולוגיות הקיצוניות והאלימות
אני אומרת נהפוך את זה למקום תיירותי. יש שם ים, אפשר לעשות טיילת
אני חושב שצריך לגרום למצרים לקחת את השטח חזרה, לא נראה לי יכול לצאת משהו טוב מהשטח הזה
היא לא תסתיים אבל נניח שכן, להקים מדינה פלסטינאית בהנהגת הרשות בעזה וביהודה ושומרון
כמובן עם הסכמי שלום בתיווכים של מדינות חזקות אחרות בעולם
כמובן עם הסכמי שלום בתיווכים של מדינות חזקות אחרות בעולם
^^גם אפשרות אבל נצטרך לזה הרבה כסף לשכנע את מצרים
^^^ מה נרוויח מזה?
פיקוח, אבל 100% לא "טוב יותר".
הכל שליטה וניהול של ישראל.
הכל שליטה וניהול של ישראל.
^^ סיום הסכסוך בפיתרון שיתאים לשני הצדדים
לעבור לגור שם
^^לא עדיף שהשטח יהיה בשליטה שלנו? למה להקים מדינה?
לבטל את הסכמי אוסלו ואת עזה כמדינה שומה, כל מדינת ישראל תחת שלטון ישראלי שוויוני לחלוטין לערבים וליהודים, כל תושב ערבי יכול לקבל ת.ז כחולה ולגור איפה שבא לו
אבל יש שם עוד מלא מחבלים^
לא כולם אבל בטוח יש
עזהלנד
לפתוח שם ספורה!!!!
לתת לחברה קבלנית אמריקאית לשלוט שם
עזהלנדד
להרוג אותם אחד אחד וליישב את עזה
נגור שם
לא בטוח לפי העולם מה שיקרה זה שהם ישארו כי רובם גם חושבים על התושבים בעזה שם אבל גורם חשוב מאוד בסיפור הזה היא ארצות הברית ,טראמפ מאוד שיכול לשנות את זה אבל זו מלחמה אז אנחנו אמורים לקחת להם שטח כדי לסמן ניצחון. אני אישית מקווה שהם יעופו לנו מהשטח
panda למה אם יהיה להם מדינה הם פתאום יהיו סבבה איתנו, הדרישה שלהם זה רק על שטחי 67? חמאס לא יצמח שוב וישתלט? ועוד יותר גרוע זה זה מדינת חמאס שתהיה 5 דקות מהמרכז, זה רקטות ומנהרות לירושלים ותל אביב, זה פתרון שקודם לא מקובל עליהם שנית גם אם היה מקבול על הרש"פ אין להם יכולת ליישם את זה, שוב יציבות ותמיכת הרחוב הפלסטיני, ושם אמון כמובן מהצד שלנו
טרנספר למדינות כמו קנדה ואירופה המערבית וגם למדינות המוסלמיות שכן יסכימו לקבל אותם.
ואחריי כל זה (אפשר גם בלי קשר) להתיישב ברצועה, להקים את ההתנחלויות בתוחמת הצפונית מחדש ולאט לאט להתפרש על כל שטחי צפון הרצועה (מבית חאנון ועד מערב העיר עזה או נוסייראט (נוסייראט פחות ריאלי במקרה שאין טרנספר)).
ואחריי כל זה (אפשר גם בלי קשר) להתיישב ברצועה, להקים את ההתנחלויות בתוחמת הצפונית מחדש ולאט לאט להתפרש על כל שטחי צפון הרצועה (מבית חאנון ועד מערב העיר עזה או נוסייראט (נוסייראט פחות ריאלי במקרה שאין טרנספר)).
נהרוג את כולם ונבנה עזהלנד מןעע
בית בוש*ת ענקי
אנונימי
בואנה מי הדפוק שאמר בית בוש* מה נסגר
לבנות שם הכל ולהחזיר את גוש קטיף=)
darkduck זה לא עובד ככה, אם כל פלסטיני היה יכול לקבל ת.ז כחולה ולהגיע לאיפה שבא לו אני לא רוצה אפילו לדמיין מה יהיו התוצאות, יגמד את כל האינתיפאדות.
panda בטוח שכבר שמעת את זה בעבר אבל גם אתה נאיבי וקצת הזויי אם אתה באמת מאמין שזה פתרון ראליסטי(או פתרון בכלל) לסיום הסכסוך
panda בטוח שכבר שמעת את זה בעבר אבל גם אתה נאיבי וקצת הזויי אם אתה באמת מאמין שזה פתרון ראליסטי(או פתרון בכלל) לסיום הסכסוך
עולם הכפפה
במילה אחת עזהלנד
להשמיד את כל הארגוני טרור ולעשות חינוך מחדש לתושבים שם (קצת קומוניזם טהור יעשה להם רק טוב)
להתיישב מה השאלה
^לצערנו אפ הממשלה שלנו זה מה שיקרה צריך ממשלת ימין ואז נתיישב שם
כל האנשים שאומרים לגרש אותם ולהרוג אותם כאילו זה באמת אופציה, אף פעם בתולדות ההיסטוריה לא קרה מצב בו מחקו קבוצה איתנית שלמה הכי קרוב שהיה היה היטלר וגם הוא לא הצליח.
^כנענים?
באותו הנושא: