8 תשובות
לא יודעת לענות לך האם יפגע, אבל שתדעי שהתואר דו חוגי אז את יכולה לעשות גם במדמח/מתמטיקה
מתי הכנס שלך?
אנונימית
שואל השאלה:
השבוע ביום רביעי 20.11
השבוע ביום רביעי 20.11
שואל השאלה:
אני יודעת שזה דו חוגי ומתמטיקה כן מעניין אותי אבל מזרחנות ומזרח התיכון פחות ובנוסף אין לי פסיכומטרי אז מרגיש לי מיותר לנסוע עד לירושלים אבל אני מפחדת שזה אולי ייפגע לי בשאר המיונים ?
אני יודעת שזה דו חוגי ומתמטיקה כן מעניין אותי אבל מזרחנות ומזרח התיכון פחות ובנוסף אין לי פסיכומטרי אז מרגיש לי מיותר לנסוע עד לירושלים אבל אני מפחדת שזה אולי ייפגע לי בשאר המיונים ?
זה לא אמור לפגוע בשאר המיונים. גם אני אסרב לחבצלות אם אקבל
לא יפגע. אני כתבתי שלא מעוניינת בחבצלות, וקיבלתי מיון, אחריו סדנה לשני מסלולים ואחריו יום ראיונות.
אנונימית
אני גם באותה סיטואציה, בטוחים שזה לא פוגע? הבנתי שקוראים שמות וזה
שואל השאלה:
בסוף החלטתי ללכת כי לפי מה שהבנתי מסמנים את הרמת מוטיבציה וציון פסיכומטרי אז הם לא ירצו אותי מיוזמתם בכל מקרה
בסוף החלטתי ללכת כי לפי מה שהבנתי מסמנים את הרמת מוטיבציה וציון פסיכומטרי אז הם לא ירצו אותי מיוזמתם בכל מקרה
באותו הנושא: