2 תשובות
אני יכולה לנסות לעזור לך עם שאלות בפרטי.
ואם כבר אין לך כוח הכל טוב זה בסהכ מבחן! תבואי באנרגיות טובות ומקסימום תעשי מועד ב
לדעתי לא כדאי לך לגשת אם את לא מבינה, אץ סתם תלחצי אין לך הרבה מה לעשות אם את לא יודעת את החומר בשעה כזו.
למועד ב, אם יש לך את האופציה תלכי למורה פרטית, או שתבקשי מהמורה למתמטיקה פרטני, תחפשי בגוגל תרגולים ואפילו את יכולה לבקש מצאט גיפיטי שיסביר לך את החומר. תתרגלי ככה הכל עד שבסוף תביני.