7 תשובות
לא הייתי בקרבי אבל בכל בסיס זה בערך 5 אנשים בחדר נראה לי
שואל השאלה:
^לאן התגייסת
אנונימי
גבעתי
לאיפה אתה מתגייס?
שואל השאלה:
כנראה גולני
אנונימי
אחלה גולני
אם יש לך שאלות אתה מוזמן לשאול
אני נחלאווי ואצלנו היינו באיזור ה20 בחדר בהתחלה, ואז הביאו עוד חדרים אז היינו 10 בחדר.