7 תשובות
לא הייתי בקרבי אבל בכל בסיס זה בערך 5 אנשים בחדר נראה לי
שואל השאלה:
^לאן התגייסת
^לאן התגייסת
אנונימי
גבעתי
לאיפה אתה מתגייס?
לאיפה אתה מתגייס?
שואל השאלה:
כנראה גולני
כנראה גולני
אנונימי
אחלה גולני
אם יש לך שאלות אתה מוזמן לשאול
אם יש לך שאלות אתה מוזמן לשאול
אני נחלאווי ואצלנו היינו באיזור ה20 בחדר בהתחלה, ואז הביאו עוד חדרים אז היינו 10 בחדר.
באותו הנושא: