12 תשובות
לפי דעתי אם לא ניגשת למבחן לא נותנים לך 0 הוא פשוט לא נכנס לשקלול של הציון, לכן הייתי ממליץ לגשת לאנגלית
לא נכון תלוי במורה ^
^^לא, זה 0. תשפרי מתמטיקה
שואל השאלה:
^^^^ כן, אבל זה לא מבחן אחר בפני עצמו?
^^^^ כן, אבל זה לא מבחן אחר בפני עצמו?
אנונימית
זה כן אבל הציון הסופי נכלל גם במהלך המבחנים של השנה
של 801
של 801
לשתי התגובות מעליי כך זה אצלי בבית הספר, לא צריך לשים מינוסים.
שואל השאלה:
כן אבל אם אכשל באנגלית יורידו אותי ל4 יחידות, ככה שפה יש לי מה להפסיד
כן אבל אם אכשל באנגלית יורידו אותי ל4 יחידות, ככה שפה יש לי מה להפסיד
אנונימית
פשוט תבקשי באנגלית לעשות גם 4 גם 5 לא בעיה אני גם עשיתי
שואל השאלה:
^ אני בחמש אנגלית, יורידו אותי ל4 ולא בא לי להיות 4 אנגלית
^ אני בחמש אנגלית, יורידו אותי ל4 ולא בא לי להיות 4 אנגלית
אנונימית
ברור שמתמטיקה יש לך בגרות פנימית השנה
שואל השאלה:
^ י'
^ י'
אנונימית
מתמטיקה
איזה כיתה את
איזה כיתה את