5 תשובות
יש אם את/ה אוהב/ת וניל אז יש ללין סדרה של warm vanilla ממש טוב ויש להם בודי מיסט שהוא עולה 90 שקל והוא מריח ממש טוב ויש גם בריח אבטיח עכשיו אני יודעת איך זה נשמע אבל זה ריח מטורףף לא לכל אחד אבל מטורף (אין לי אותם אני פשוט ניסיתי בחנות)
יש גם של ללין shea indulgence הצבע של הבושם כהה כזה אז לא לקחת צבע שקוף כי יכול להיות שזה לא זה
ויקטוריה סיקרט amber romance 60, נרסיסו פודרה יש כמה גדלים אז תבחרי את הזול מבניהם, harmain amber loud gold edition יש כמה אז לא בטוחה שתמצאי.... אבל תקשיבי זה מריח יותר טוב על הגוף אז אל תשפטי לפי הריח מהבקבוק
את/ה בת?
שואל השאלה:
^ וזה מחזיק הרבה זמן? כי כאילו אני ורצה שירחו כשאנייהיה בבית ספר ןזה
^ וזה מחזיק הרבה זמן? כי כאילו אני ורצה שירחו כשאנייהיה בבית ספר ןזה