5 תשובות
ברור
אנחנו תמיד נכנעים לטרור עד לפעם הבאה
כן השאלה מתי
רום7 החיילים ממש לא נפלו לחינם
אם לא היינו נכנסים ללבנון היו יותר אזעקות
היו יותר נרצחים בקו העימות
המלאי של חיזבאללה היה נשאר עם מספר של מעל 100 אלף רקטות וטילים
המטרה של הלחימה בלבנון היה להעביר את חיזבאללה למעבר לליטאני ולטפל בכל הכפרים שעל הגבול
אי אפשר להכניע את חיזבאללה כמו שמנסים את חמאס זה יקח שנים והמדינה לא ערוכה כרגע לזה לא כלכלית ולא נפשית
צריך הסכם כדי שלא ימותו עוד חיילים ועוד אזרחים , מה שהולך בצפון זה יותר גרוע מה7 באוקטובר
אנונימי
הסכם כניעה התכוונת