7 תשובות
כן יש סיכוי וכלבת זה מאוד נדיר
לכי לרופא
שואל השאלה:
לא בארץ, אבל אם זה מלפני כמה ימים זה לא מסוכן מדי? אם אני אתחסן עוד כמה ימים זה יכול להציל אותי
לך כמה שיותר מהר למרפאה
שואל השאלה:
אני לא בארץ, אבל אם אני לא אעשה את זה בכמה ימים הקרובים, הלך עליי?
תתחסן עכשיו ותהיה בסדר.
כמה זמן יש עד להופעת תסמינים תלוי איפה הוא נשך אותך כמה עמוק, וכמה מהוירוס הועבר. ככל שזה רחוק יותר מעמוד השדרה יש יותר זמן.
לרב זה בין חודש לשלושה, אבל יכול להיות גם כמה ימים או כמה שנים.

אם תתחסן לפני הופעת התסמינים תהיה בסדר. עדיף לא לקחת סיכון ולהתחסן כמה שיותר מהר, אבל אם נגיד ננשכת קרוב לכף הרגל, כנראה תהיה בסדר גם אם תתחסן עוד כמה ימים.

ויכול להיות גם שהחתול אפילו לא היה חולה.
גם אותי חתול רחוב נשך פעם ולא התחסנתי ולא קרה לי כלום ,כלבת זה מחלה נדירה ואם החתול היה חולה בזה כנראה שהוא היה מראה סימנים ולא היה נראה ומתנהג כמו כל חתול
אנונימית