4 תשובות
אני הייתי מוסיפה
אם מרגישים שיש חיבור אז יש חיבור
אם מרגישים שיש חיבור אז יש חיבור
שואל השאלה:
לא יודעת מה איתכן הספאם שלי זה לכל החברים שלי
לא יודעת מה איתכן הספאם שלי זה לכל החברים שלי
אנונימית
לא ספאם עדיף אם אתה בן אז רק בנים(לדעתי בנים שיש להם ספאם הם מוזרים שיעשו קלאוז וזהו) ואם את בת אז רק בנות
ספאם זה לא רק בנות?
לדעתי לא זה ממש קצת בשביל להוסיף אותו
לדעתי לא זה ממש קצת בשביל להוסיף אותו
אנונימית
באותו הנושא: