9 תשובות
כן זה יפה
כןכןכןכןכ אני עשיתי ולא מתחרטת
זה יפה ממש גם וכיף לשחק עם זה ויש לזה החלמה סבבה ממש אם תרצי אני אתן לך טיפים כי עשיתי לפני איזה חודש
זה יפה ממש גם וכיף לשחק עם זה ויש לזה החלמה סבבה ממש אם תרצי אני אתן לך טיפים כי עשיתי לפני איזה חודש
כן
עדיף מגיל 18
כן זה יפה רצי
לא
זה ממש מכוער ונשארת צלקת
זה ממש מכוער ונשארת צלקת
אם ממש בא לך אז כן
שואל השאלה:
^^ יכולה לשלוח לך הודעה?
^^ יכולה לשלוח לך הודעה?
אנונימית
שלחי
באותו הנושא: