6 תשובות
דיירקשנית (:
דיירקשנית פוראבר
3/4 מהכיתה שלי כאלה. ה1/4 הנותר מנסה לשרוד.
אנונימי
בליברית
בליברית:)
בליברית ♥
באותו הנושא: