8 תשובות
לא בכוח
אנונימית
שואל השאלה:
אע חשוב לציין אני בבית לא בבית ספר
שואל השאלה:
מה לא בכוח
ברור שלאכול
שמעתי שבכלל לא טוב קפאין על בטן ריקה
לאכול עכשיו ולדחות את ארוחת הצהרים
וזה מזכיר לי גם לאכול
כן! למה לא אכלת ארוחת בוקר עד עכשיו?!
תצאי מבית ספר ותלכי לקנות ארוחת בוקר בסופר או בבית קפה
תוכלי מתי שבא לך מה זה השאלות האלה