8 תשובות
זה סבבה
סבבה
זה מלא
אני לא מכיר 20 אנשים אז להזמין 20 זה הרבה
זה ממש סבבה
להזמין 20 אנשים ליום הולדת זה בהחלט סבבה, וזה תלוי מאוד בסגנון האירוע ובמה שאת רוצה ליצור. אם את אוהבת אירועים אינטימיים וקטנים יותר, 20 אנשים זה מספר מעולה. מצד שני, אם את מדמיינת חגיגה גדולה ומרשימה יותר, אולי כדאי לשקול להוסיף עוד כמה אנשים.
המספר 20 מצוין אם את רוצה לאזן בין אווירה חמה ואישית, לבין מספיק משתתפים שיהיה הרבה כיף. כמובן, זה תלוי גם במקום שבו את חוגגת, בתקציב ובזמן שמוקדש לאירוע.
המספר 20 מצוין אם את רוצה לאזן בין אווירה חמה ואישית, לבין מספיק משתתפים שיהיה הרבה כיף. כמובן, זה תלוי גם במקום שבו את חוגגת, בתקציב ובזמן שמוקדש לאירוע.
אם הייתי יכול הייתי מזמין 20 אנשים ליום הולדת אבל אין לי כל כך הרבה חברים
באותו הנושא: