13 תשובות
תאכלי אולי משהו קל
שואל השאלה:
סליחה שאני בבית ספר עד חמש ולא היה לי זמן להכין לאכול בבוקר כאילו באמת סליחה
אנונימית
תאכלי משהו קטן תפוח תמר או משהו כזה ואם לא אכלת בכלל עדיף שלא תלכי לאימון או שתעשי אותו פחות אינטנסיבי
שואל השאלה:
^^ליטרלי רשמתי "אין משהו קל"
אנונימית
אה סליחה לא שמתי לב
^^^^ אין לך מה להצטדק בפניי או בפני אחרים זה התהליך שלך שאת הורסת, לא שלי
אם את יודעת שאת לומדת הרבה זמן אז קומי מוקדם כדי לאכול ארוחת בוקר ותכיני לעצמך אוכל למהלך היום
זה בהנחה ובאמת חשוב לך האימונים והשיפור אחרת תעשי מה שבא לך, בוודאי שלא מפריע לי
אנונימית
שואל השאלה:
קמתי מוקדם אבל עדיין אין זמן, הייתי צריכה לסדר את התיק להתארגן בעצמי, לדאוג לכלבה אכלתי מעדן בבוקר וזהו
אנונימית
בסדר (לא באמת בסדר אבל את מתעקשת למצוא תירוצים) אז תעשי מה שאת רואה לנכון זה הגוף שלך לא שלי
לעכשיו תאכלי איזה חטיף או משהו שיחזיק אותך
אנונימית
שואל השאלה:
החטיף יגרום לי להיות יותר רעבה ממה שאני עכשיו
אנונימית
או שתאכלי חטיף ואחרי האימון תאכלי ארוחה
או שתוותרי על האימון ותאכלי ארוחה עכשיו
אם תאכלי ארוחה עכשיו ותלכי לאימון יהיה לך בחילות ואת תרגישי כבדה ולא תצליחי להתאמן כמו שצריך. בחירה שלך.
אנונימית
למה לא אכלת כל היום?
תאכלי עוד משהו קטן איזה חטיף אנרגיה עם אגוזים ואחרי האימון תאכלי ארוחה נורמלית
ופעם הבאה תאכלי כמו שצריך
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה לא אכלתי כלום ואני רעבה אני יכולה לאכול פיל
אנונימית
לא לאכל בכלל משהו כבד זה יהרוג אותך באימון מנסיון