3 תשובות
גם אני קיבלתי, אני לא רוצה כי זה פחות נשמע לי מעניין
והבנתי שנגיד ובסוף את לא רוצה אז זה ממש קשה לצאת ממ"צ
והבנתי שנגיד ובסוף את לא רוצה אז זה ממש קשה לצאת ממ"צ
אנונימי
שואל השאלה:
^ כן אני דירגתי את זה 3 בשאלון העדפות כי זה לפי מה שהבנתי זה תפקיד מגניב, אבל הייתי רוצה לשמוע דעות של אחרים
^ כן אני דירגתי את זה 3 בשאלון העדפות כי זה לפי מה שהבנתי זה תפקיד מגניב, אבל הייתי רוצה לשמוע דעות של אחרים
לא יודעת אבל נשמע מאוד מעניין, אני הייתי מתלהבת
באותו הנושא: