3 תשובות
גם אני קיבלתי, אני לא רוצה כי זה פחות נשמע לי מעניין
והבנתי שנגיד ובסוף את לא רוצה אז זה ממש קשה לצאת ממ"צ
אנונימי
שואל השאלה:
^ כן אני דירגתי את זה 3 בשאלון העדפות כי זה לפי מה שהבנתי זה תפקיד מגניב, אבל הייתי רוצה לשמוע דעות של אחרים
לא יודעת אבל נשמע מאוד מעניין, אני הייתי מתלהבת