9 תשובות
תתחילי מאידיוטים
פסיכופתים זה כמו המשך כזה לאידיוטים אז עדיף להתחיל מהאידיוטים
אידיוטים נראה לי המליצו לי
מוקף באידיוטים קודם
אידיוטים ואז פסיכופטים רק אומר זה ספרים מאוד מניפולטיבים
שואל השאלה:
^מה זאת אומרת?
^מה זאת אומרת?
אנונימית
שאת תלמדי בשני הספרים מניפולציות,לשחק לאדם עם הרגשות לכרצונך ולגרום לו לעשות מה שתרצי אם תיישמי נכון את החוקים ממש כמו בובה על החוט
שואל השאלה:
וזה בהכרח דבר רע? כאילו להשתמש בזה זה כנראה לרעה אבל ללמוד על זה זה די מגניב
וזה בהכרח דבר רע? כאילו להשתמש בזה זה כנראה לרעה אבל ללמוד על זה זה די מגניב
אנונימית
תקשיבי טוב כל אחד שמספר לי שהוא השתמש בזה רק להגנה בסוף הפך ללבחור מניפוטליבי,אלחרי שתקראי את הספרים יהיה לך ידע טוב איך לשחק עם בן אדם כרצונך אף אחד לא יתנגד לזה
באותו הנושא: