3 תשובות
עדיף ממוחשב ככה יותר מכובד
עדיף במחשב...
יותר רשמי מכתב יד...
יותר רשמי מכתב יד...
אנונימי
הי
אם כתב היד שלך ברור, אין בעייה.
אם הוא קשה לפיצוח, עדיף הקלדה.
הקלדה היא יותר רישמית.
העיקר שמרי לך העתק. את זכאית לאחר 3 חודשים לדמי אבטלה, בתנאי שעבדת
למעלה משנה.
בהצלחה בדרך החדשה☺☺
אם כתב היד שלך ברור, אין בעייה.
אם הוא קשה לפיצוח, עדיף הקלדה.
הקלדה היא יותר רישמית.
העיקר שמרי לך העתק. את זכאית לאחר 3 חודשים לדמי אבטלה, בתנאי שעבדת
למעלה משנה.
בהצלחה בדרך החדשה☺☺
באותו הנושא: