4 תשובות
קודם כל מודיעין לא מתייחסים ליום המאה, דבר שני את יכולה לשפר את הציונים אם את רוצה. ותנסי לשלוח בקשות לתפקידים, יכול להיות שיתנו לך..
חיל המודיעין לא מתייחס לציוני יום המאה, רק לדפ"ר. איפה ראית שצריך 3 בעיבוד מידע וקשב?
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה מודיעין אבל אני רואה שרובם צריכים לפחות 3 ומעלה בעיבוד מידע וקשב
אני רוצה מודיעין אבל אני רואה שרובם צריכים לפחות 3 ומעלה בעיבוד מידע וקשב
אנונימית
איזה תפקידים את רוצה ? הנתונים של יום המא"ה לא באמת ככ משפיעים כמו שאת חושבת...
אנונימי
באותו הנושא: