6 תשובות
לא.
ממש ממש לא.
ממש ממש לא.
עבדתי בקרביץ בקיץ האחרון ובעיקרון זאת עבודה לא קשה ככ אבל גם השכר בהתאם
לדוגמה במלצרות תרוויחי הרבה יותר אבל גם תצטרכי לעבוד יותר קשה
לדוגמה במלצרות תרוויחי הרבה יותר אבל גם תצטרכי לעבוד יותר קשה
לא
שואל השאלה:
למה ?
למה ?
אנונימית
זה תלוי במנהל של הסניף שלך, השכר לא משהו כי החברה בקושי מאשרת להעלות לאנשים את השכר מעל למינימום, גם אם יש לך וותק של שנה לא יביאו לך יותר מכמה שקלים בשנה.
ההנחת עובד יכולה לעזור אם את תלמידה בכל זאת יש שם תיקי בית ספר ומחשבונים עטים וזה, ירידי הקיץ ממש קשים יש מלא לחץ אבל סך הכל לא באמת עבודה קשה
ההנחת עובד יכולה לעזור אם את תלמידה בכל זאת יש שם תיקי בית ספר ומחשבונים עטים וזה, ירידי הקיץ ממש קשים יש מלא לחץ אבל סך הכל לא באמת עבודה קשה
כמה כסף לשעה?
באותו הנושא: