5 תשובות
למה שתצאי מושפלת אם את תגידי שאת אוהבת אותו? את תצאי הכי כנה שבעולם..
פשוט תגידי.. מה יכול לקרות?
זה ממש לא לצאת מושפלת...
מצטרפת לשאלה.. אם נגיד הוא לא אוהב אותי.. וכבר אמרתי לו את זה?
אנונימית
אני אמרתי למישהו שאני אוהבת אותו, ועכשיו אנחנו חברים...
זה ממש לא בושה, זה דבר טבעי.. לדעתי זה אמור לבוא משני הצדדים ולא רק מהבנים.
מקווה שיצליח לך:)
אנונימית