26 תשובות
45 לשעה
שואל השאלה:
^^^ יפה
אנונימי
32
אני לא רוצה להגיד כמו מה אני מרגישה כשאני עובדת תמורת השכר הזה
שואל השאלה:
אשכרה תתפטרי
אנונימי
הלוואי אין לי שקל על התחת
תשמע בתכלס האולם אירועים שאני עובד בו זה העבודה הכי טובה שיצא לי במיוחד במלצרות, בדרכ זה 200 טיפ, ואתה משרת רק שולחן אחד 2 גג למשך שעה שעתיים

מלא זמן אשכרה יושבים ולא עושים כלום, תנאים פגז מנהלות טובות ואפשר משמרת מאוד ארוכות של 12-14 שעות בקליל
ואז מלא שעות נוספות גם, שלא נדבר על בונוסים
שואל השאלה:
איך 200 טיפ לשולחן אחד שניים
כמה אתה מקבל לשעה?
אנונימי
מקבל 40.

200 טיפ לשולחן כי זה חתונה, אנשים זורקים טיפים, חתונה אחרונה קיבלתי 60, שתי חתונות לפני קיבלתי 200, חבר שלי קיבל 500 בכלל
זה מאוד רנדומלי ותלוי אנשים

יש לך בונוס שאם אתה עובד משמרת של 12 שעות וסוגר את האולם אז אתה מקבל עוד 100, אחרי 9-10 שעות יש לך בונוס 50 אחוז
אחלה כסף

והכי חשוב, עבודה כיפית בטירוף
שואל השאלה:
מטורף אבל משמרת של יותר מעשר שעות נשמע סיוט
אנונימי
תשמע לי טוב

מגיעים ב 6, ב 7:30 נכנסים פעם ראשונה לאולם, עושים קצת עבודה, 9 מתחילים אורחים, 11 כבר לא תעזור להם יותר מידי, ואז שורפים זמן אשכרה עד 2 בלילה ומתחילים לקפל
שואל השאלה:
אחי מה זה 18 שעות
אנונימי
6 בערב
סליחה הכוונה הייתה 18:00 מגיעים פשוט אין לי כוח

משמרות 6 עד 6, יכול להגיע ל 800-1000 למשמרת
כרגע אני בהתלמדות ומקבלת מינימום
לאחר מכן אקבל באיזור ה100 לשעה, עובדת במסעדה יוקרתית
שואל השאלה:
מטורף
איפה מגיעים לזה
אנונימי
שואל השאלה:
^^ וואי איזה
אנונימי
תשמע לי טוב 100 לשעה זה אומר שאתה הולך להיות שם תחת מיקרוסקופ הכי לא כיף
מסעדה בתל אביב
מה שכן הם מחפשים מלצרים מושלמים באיכות הגבוהה ביותר, אתה ממש צריך לתת שירות מושלם בשביל זה אבל זה בסוף משתלם לדעתי
אפילו היו ימים שהבנתי מהמלצרים שם שעשו 120 לשעה
שואל השאלה:
יצא לי להיות כבר תחת מיקרוסקופ לא אכפת לי להיות עוד תמורת פי 2 ממה שאני עושה עכשיו
אנונימי
שואל השאלה:
^^ אז אני מניח שיש לך ניסיון במלצרות מלפני?
אנונימי
לא יודע אני עובד ונהנה ומרוויח סבבה, לדעתי זה עדיף מלעבוד ולסבול ולהרוויח מטטרף
שואל השאלה:
יכול להיות
איך מגיעים לעבוד בחתונות?
אנונימי
האמת?? שאין לי ניסיון בכלל במלצרותת פשוט עושים לך התלמדות די ארוכה עד שתבין איך לעשות את זה הכי טוב (זה קצת מתיש כי יכולים לעשות התלמדות של חודש וקצת)
ובזמן הזה אתה מקבל מינימום, אבל שוב- לטווח הארוך זה משתלם מאודד!
מאיפה אתה?
50 לשעה
אני בכלל לא מקבלת טיפים שזה באסה
אבל עבודה קלה שכר טוב וטרמפ עד הבית
ארבעים
אבל אני בן חמש עשרה
אנונימי
40 לשעה בלי טיפים, עובד באולם אירועים לפעמים 200 טיפ לפעמים 400 לפעמים 0