5 תשובות
אפשר לעבור בכל שלב
העניין הוא שבשניה שאת עוברת לשם את לא יכולה להחסיר משום שאין לך down time בפרויקט
כשאת שם את לומדת לקראת הבגרויות שאת חייבת כדי לסיים לימודים
מה שכן, יש פחות לימודים מאשר במסגרת רגילה
אבל עדיין אי אפשר סתם להחסיר ויותר מזה יש עלייך השגחה של קב"ס
העניין הוא שבשניה שאת עוברת לשם את לא יכולה להחסיר משום שאין לך down time בפרויקט
כשאת שם את לומדת לקראת הבגרויות שאת חייבת כדי לסיים לימודים
מה שכן, יש פחות לימודים מאשר במסגרת רגילה
אבל עדיין אי אפשר סתם להחסיר ויותר מזה יש עלייך השגחה של קב"ס
מה שאת יכולה לעשות זה לעבור לבית ספר מקצועי זה לא שונה מעיוני מבחינת מקצועות בגרות פשוט המגמות זה מגמות שיש בתעשייה כמו ספרות, בישול, מכונאות וכאלה הכיתות יותר קטנות יחס יותר אישי ושמים יותר דגש על ערכים מציונים ולרוב לא לומדים עד מאוחר וב יא יב יש לך שני ימי עבודה בשבוע לרוב דרך הבית ספר לפי המגמה ולא לומדים עד שעות לא נורמליות ברוב בתי הספר האלה
פרוייקט הילה ברוב המקומות זה אנשים שזו מסגרת אחרונה שלהם לפני שהם מגיעים לרחוב
^לא אמרתי שהם טיפשים אין כאן שיפוטיות אמרתי שאם היא מחפשת מסגרת אחרת יותר פשוטה מבחינת לימודים אז גם מקצועי אפשר כי ברוב פרוייקטי הילה שהייתי בהם בהתנדבות הרוב היו חצי צעד ברחוב את החלטת שיש שיפוטיות אני הצעתי לה מסגרת שאני מכירה ששונה מתיכון עיוני אני לא אמליץ לה על הילה כשבחיים לו למדתי בהילה רק חברים שלי היו שם
וואו, maya.st השיפוטיות...
מכירה כמה אנשים עם איי קיו בשמיים שהחליטו ללכת על הילה בגלל האופציות לזירוז התהליך של סיום הלימודים
מכירה כמה אנשים עם איי קיו בשמיים שהחליטו ללכת על הילה בגלל האופציות לזירוז התהליך של סיום הלימודים
באותו הנושא: