3 תשובות
אני אשמח לעזור!
רק את יכול לצלם את השאלה? או שתכתבי אותה שוב?
אני לא מבין מה כתוב בסטיפס את כתבת את השאלה מוזר שקשה לי להבין את התוכן שלה.
שואל השאלה:
וואי זה לא כותב אותה טוב
יש לך מחשב? אולי משם היה יותר קל לכתוב את זה.
יש לך צילום מסך? כי אפשר היה לשלוח קישור אם תעלי את בתמונה לאתר imgbb ומשם את תשיגי קישור.
אם זה לא עובד אולי תשלחי את השאלה בפרטי אולי שם לא היה בעיה כמו כאן