3 תשובות
כי שם גרים רוב התושבים בישראל
כי המרכז זה האזור הכי צפוף, ומן הסתם זה ברור שיהיו הרבה יותר גולשים באתר שגרים שם...
כי רוב האנשים בארץ הם מהמרכז, זה פרופורציונלי..
באותו הנושא: