7 תשובות
חח כן הם עושים את כל הצחוקים
אנונימית
במה היית עד עכשיו בית ספר דתי? ובטח שכן ככה כל הצחוקים
הם הכי מצחיקים אז ברור..
אנונימית
לא.
הייתי בבי"ס עם בנים ועברתי לבי"ס רק של בנות וזה הכי כייף שיש, אפשר להיות הכי פתוחה שבעולם, ואין את השטויות של הבנים בשיעור. אני נהנת:)
אנונימי
כן, תמיד יש צחוקים הסתלבטויות ואקשן..
אבל כשאשכרה לומדים הם יודעים גם להפריע.. מסתדרים
חחח כן:)
כמו שכבר אמרו...